29% procent strony wyszukiwania to reklamy Adwords

Największy procent powierzchni ekranu Google zarezerwowało na reklamy.

Wyniki organiczne obecnie stanowią od 7 do 14% wyników wyszukiwania lokalnego.

Zapewnij sobie najwyższe pozycje decydując się na kampanie linków sponsorowanych Adwords!

Reklama PPC

  • Reklama PPC to obecnie najtańsza forma reklamy w Internecie.

  • To zarazem reklama, która przynosi natychmiastowe efekty.

  • Prowadzimy działania PPC z użyciem narzędzi takich jak Google AdWords, Adkontekst, Bing/Yahoo Network, Yandex, AdRoll, YouTube

Zalety kampani PPC

Opłata za kliknięcie

Precyzyjne dotarcie do potencjalnych klientów

Monitorowanie efektów i skutecznosci kampanii

Wysoki ROI (zwrot z inwestycji)

Czy obecna agencja poprawnie prowadzi kampanię Adwords Twojej firmie?

Została przeprowadzona analiza rynku i konkurencji?

Opracowano zestaw słów kluczowych?

Została opracowana przejrzysta i atrakcyjna dla klientów strona lądowania (Landing Page)?

Czy teksty reklam Adwords są konwertujące? Przyciągające nabywców?

Czy kampania jest monitorowana i optymalizowana?