Usługi dla e-commerce

Zwiększ liczbę klientów minimalizując wydatki na reklamę. Podpowiemy jak inwestować w efektywne działania online.

Optymalizacja konwersji

Czy Twoja witryna e-commerce jest efektywna?

Sprawdź to badając współczynnik konwersji sprzedaży.

Odpowiednio dobrana strategia pozyskiwania ruchu przyciągnie na swoją witrynę więcej klientów.

Optymalizacja konwersji zwiększy ilość zapisów do newslettera, zapytań ofertowych oraz zamówień.

Czytaj więcej

Analityka Internetowa

Tylko bieżąca analiza zachowań klientów pozwalają dokonywać trafnych decyzji inwestycji w działania online.

Odpowiednie decyzje, to nie tylko realne oszczędności ale możliwość uzyskania dodatkowych przychodów dla Twojej firmy!

Zaawansowane raporty e-commerce pozwalają uzyskać pełny obraz skuteczności prowadzonych działań promocyjnych.

Sprawdź które źródła przyciągają do serwisu użytkowników, realnie zainteresowanych produktami Twojej firmy.

Generowanie leadów

Jak motywować użytkowników do pozostawienia kontaktu, wypełnienie formularza?

Czy wiesz, że 80% klientów nie jest przygotowana na to, aby dokonać zakupu?

Lead nurting. Przygotuj potencjalnego klienta do dokonania zakupu

Konwertujące Landing Page

Czy wiesz jak projektować skuteczne Landing Page?

Jakie są sprzedażowe sposoby komunikacji za pośrednictwem WWW?

Jakie są typowe błędy przy projektowaniu formularza kontaktowego?

Jak zmotywować użytkownika do wypełnienia formularzy online?

Testy A/B - sprawdzimy która wersja Landing Page przynosi lepsze efekty!


Pomiar efektywności

Monitoring i optymalizacja działań w obszarze e-commerce

Kalkulowanie kosztów, przychodów i zysków w ramach pozyskiwania leadów